phone-call

Zadzwoń do nas
+48 59 822 34 42

Aktualności

2014-12-12

Patent na lepszy biznes

Supermarket pana Bogdana Kozaneckiego z Opatówka pod Kaliszem zajął pierwsze miejsce w okręgowym rankingu Grupy Lewiatan. Obroty jego sklepu wzrosły o 30%, kiedy dokonał on zmian w wystroju wnętrza sklepu. Właściciel postawił na dobrej jakości materiały, elegancję i umiejętne wyeksponowanie towarów. Zyskał dzięki temu nowych, zadowolonych klientów.

Słyszałem o regałach Solid York i chciałem skontaktować się z ich producentem. Wcześniej zrobiłem rozeznanie, obejrzałem sobie ofertę różnych firm sprzedających meble sklepowe i wyrobiłem w sobie przekonanie o wysokiej jakości regałów z drutu. Są stabilne, mocne, eleganckie i idealnie eksponują towary. Zainwestowałem w kompleksowe wyposażenie sklepu, dbając o każdy szczegół. Zależy mi, żeby nasi klienci z chęcią robili u nas zakupy. Dziś jestem zadowolony ze swojego wyboru – mówi Bogdan Kozanecki, przedsiębiorca z Opatówka.Pan Bogdan Kozanecki kładzie nacisk na profesjonalną obsługę swoich klientów. Z myślą o nich zainstalował głośnomówiące czytniki kodów kreskowych oraz tak zaplanował przestrzeń sklepu, żeby wygodnie można było po nim poruszać się z wózkiem na zakupy.

Pan Bogdan pilnuje, żeby półki sklepowe były zawsze zapełnione i uzupełniane na bieżąco, w miarę ubywania asortymentu. Sklep, w którym półki są zawsze pełne towaru robi dobre wrażenie na kupujących. Regały Solid York mają cenną dla doświadczonego kupca zaletę: nie absorbują niepotrzebnie uwagi klienta, który powinien skupiać się na przede wszystkim na wyborze produktów do kupienia. Wysokość i kąt nachylenia półek Solid Yorka można regulować, dostosowując je do indywidualnych potrzeb. Dzięki temu nie ma niepotrzebnych luk i każdy centymetr przestrzeni do ekspozycji towarów jest dobrze wykorzystany.

Dzięki zainstalowaniu nowoczesnego oświetlenia LED przedsiębiorca oszczędza na energii elektrycznej. To kolejna z korzyści z przeprowadzenia metamorfozy sklepu. Najważniejsze jest jednak zwiększenie wartości koszyka zakupowego z 7 zł do 35 zł. Zdaniem właściciela, wpływ na to miała zmiana wizerunku jego sklepu.

Bardziej elegancki sklep przyciągnął po prostu klientów o zasobniejszych portfelach – mówi Bogdan Kozanecki.

Przedsiębiorca zadbał o wygodny parking dla kupujących. Na każdym kroku powtarza też personelowi, żeby każdego klienta traktować w sposób wyjątkowy. Doskonale wie, że zadowolony klient opowie o udanych zakupach kilkorgu swoich znajomych, co w małej społeczności przełoży się na dobrą opinię o sklepie i sukces handlowy.

Pan Bogdan Kozanecki nie zamierza poprzestawać na wprowadzonych zmianach. Jego doświadczenie podpowiada mu, że powinien pójść w stronę produktów regionalnych i ekskluzywnych, bo na takie obecnie jest popyt. A nauczył się, że warto kierować się gustami klientów…

Kontynuując przeglądanie strony, zgadzasz się z polityką prywatności i cookies więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close